سروشنامه

جایی برای شعر

سروشنامه

جایی برای شعر

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

نرک

با نخی خریدن فقط خودم را گول میزنم، باید کامل ترک کنم. کشیدن‌اش هیچ حس خوبی بهم نمیدهد فقط تپش قلب و استرس. کشیدم زیر دانشگاه و موضوع خیلی باعث ناراحتی‌ام شد اما یک گوشه‌ای ته قلبم راضی است که وقتی همه کار نادرست را می‌کنند من کار درست را کرده‌ام، حتی با این که به ضرص قاطع کارم هیچ تاثیری ندارد. فقط قلب خودم راضی است. احساس حقارت می‌کنم و اگر بخواهم ریشه‌اش را باز کنم خیلی پیچیده می‌شود. 

  • ۰۱/۰۸/۰۳
  • س.ن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی