سروشنامه

جایی برای شعر

سروشنامه

جایی برای شعر

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تغییر

این روزها از خیلی‌ها می‌شنوم که "نسبت به قبلاً خیلی عوض شده‌ای" یا "انگار خیلی بهتر شده‌ای" و هیچ کدامشان نمی‌توانند توضیح دهند که دقیقا چطور عوض شده‌ام. اما خودم خوب می‌فهمم چه خبر است: آن لحظه‌هایی که در باشگاه، زیرِ وزنه دارم جان می‌دهم، آن لحظه‌هایی که انگار زیر دوش بوده‌ام، آن لحظه‌ها مرا عوض کرده. کراس‌فیت این کار را با من کرده. ممکن است هیکلم مثل بدنسازهای خفن نشده‌باشد، ممکن است دو کیلو جلوبازو نداشته‌باشم، اما این ورزش لعنتی چنان استواری و قدرتی به من داده که هیچ جوره نمی‌توانم توصیفش کنم. فقط همینقدر بگویم که ورزش اعتماد به نفسم را پرواز داده. این را همه می‌بینند و فقط خودم می‌توانم بفهمم که علتش کجا بوده. 

  • ۰۲/۰۳/۲۶
  • س.ن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی